Hans Versnel en Frans Trommelen hebben elkaar leren kennen in een gezamenlijk project binnen de energiesector. Hans zijn scherpte blik voor de onderstroom in groepsdynamische processen ontlokte bij Frans de uitspraak: “kun je mij dat ook leren”? En zo werd Frans deelnemer in Hans zijn eerste ” Management Drives – klasjes”. Sindsdien is de samenwerking intensief en inspirerend en drijfveren-analyses een niet meer weg te denken onderdeel van de GROIEI van binnenuit – filosofie en service-portfolio.

Toen in 2009 RealDrives werd geïntroduceerd als de nieuwe generatie drijfveren assessment heeft Trommelen & Co bv een klantenpanel georganiseerd met ‘grootverbruikers’ Essent, Enexis, Ziggo en Genmab. Het resultaat dat al deze klanten zijn overgestapt naar RealDrives en later ook de andere instrumenten voor employee engagement (Macrolook) en stakeholder engagement (SAY) zijn gaan gebruiken.

Ondertussen wordt vanuit MindShare en Hatchfund intensief samengewerkt aan nieuwe concepten en tools voor 24/7 customer en employee engagement.



Voor meer informatie kijk op de websites van RealDrives, Macrolook, SAY en Team on the Moon.