logo-oranje

MindShare is een initiatief van Frans Trommelen, Edward Lind en André Vermaat, die sinds 2010 intensief samenwerken t.b.v. klanten als Ziggo, Tele2, Enexis, en de Bijenkorf. MindShare werkt in associatie met VANAD Group, Underlined, Thunderhead, Valuedriven Company, RealDrives en With bv.

mindshare-why-how-what

MindShare co-creërt en implementeert met opdrachtgevers een klantcontact strategie, welke zich kenmerkt door:
– engagement, emotionele congruentie en verbinding gedurende de gehele klantreis
– Strategische Partnerships o.b.v. ‘high value & high trust” tussen opdrachtgevers en externe klantcontact service providers.

 mindshare-value-chain
Vanuit een bewezen herhaal- en schaalbare service portfolio ontwikkelen we met alle betrokkenen een congruente emotionele verbinding tussen klanten (in- en externe) medewerkers, leveranciers, management en aandeelhouders. Samen transformeren we het Contact Center tot Engagement Center o.b.v. passie, plezier, profijt en excellente werk- en ontwikkelprestaties.
Bekijk wat de impact van ons engagement programma op de performance van Ziggo Customer Relations is geweest. In twee jaar tijd is met 5 afdelingen, 109 teams en >1500 professionals de omslag gemaakt van een beschamende RADAR-uitzending in 2009 naar een succesvolle beursgang begin 2012. Het bewijs voor herwonnen eigenaarschap was dat de Customer Relations medewerkers kozen voor een bonus in aandelen i.p.v. in geld.
ziggo-cr-hpo-business-case
MindShare is, naast de collega’s van BrightOne, de 2e INK kennispartner en certified assessor op het gebied van Service Excellence.
MindShare INK kennispartner